BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK BÖLÜMÜ

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Genel Tanıtımı

Programın amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe kalifiye eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen günümüz koşularında, müşteri odaklı hizmet politikalarının yaygınlaşması, Çağrı Merkezi Hizmetleri sektörünün ön plana çıkmasına yol açmaktadır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan ve diksiyonu düzgün nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir. Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans Programı, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü kapsamında açılan dört yarıyıllık bir programdır. Program, 2018- 2019 Eğitim Öğretim yılında Torul Meslek Yüksekokulu bünyesinde, Büro Hizmetleri ve Sekreterlik Bölümü altında öğrenci alımına başlamıştır.

Giriş Koşulları ve Bölüm Kapasitesi

Üniversite sınavında yeterli puan alan ve programımızı tercih eden öğrenciler, Çağrı Merkezi Hizmetleri ön lisans programına kayıt yaptırmaya hak kazanırlar. Eğitim-öğretim 4 yarıyıl ve 2 sene devam etmektedir. YGS Puan Türü; YGS-4’dır.

Dikey Geçiş İmkanları

Ön lisans eğitimini başarı ile tamamlayan öğrenciler dikey geçiş sınavına girerek, Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezince uygun görülen lisans programına yerleştirilmeleri halinde lisans programlarından birine dikey geçiş yapabilirler.

Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Halkla İlişkiler ve Tanıtım

İletişim

İletişim Sanatları

İletişim Bilimleri

İnsan Kaynakları Yönetimi

İşletme

İşletme Bilgi Yönetimi

Lojistik Yönetimi

Medya ve İletişim

Medya ve İletişim Sistemleri

Reklamcılık ve Halkla İlişkiler

Yeni Medya

Yönetim Bilişim Sistemleri Mezunlar ayrıca Açık öğretimin ilgili bölümlerine sınavsız dikey geçiş yapabilmektedir

İstihdam Olanakları

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programından mezun olan öğrenciler kazandıkları yeterlilikler doğrultusunda; tüm kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarındaki çağrı merkezlerinde çalışabilmektedir.